duminică, 15 iulie 2012

In curtea "Campingului Hacienda" ( 2 Mai) - cazarea in spatiul verde, adica: la corturi :)

Haideti sa continuam plimbarea prin curtea Campingului Hacienda!

Incheiasem prima parte a prezentarii, o foarte scurta introducere in spatiul de campare.
Deeeeci .... cum mergi dinspre strada cea mare (M. Kogalniceanu) spre straduta dinspre mare, dupa spatiul cu toalete (dreapta), respectiv foisor si loc de joaca (stanga), incepe "gradina mare".
Camping Hacienda - 2 Mai

Acolo sunt spatii pentru campare, pe dreapta si pe stanga unei alei luuuuungi, cu dale de piatra, strajuita de verdeata abundenta, pomi fructiferi, vie, palmieri si conifere mici.
Camping Hacienda - 2 Mai
Este si vegetatie "batrana" care face umbra de calitate, cat si "tanara", aleasa cu grija, plantata strategic si ingrijita sarguicios. Se vede grija constanta si gandirea organizata, care sa imbunatateasca, si pe viitor, calitatea vietii celor ce aleg o varianta de cazare aici.Este o placere sa te plimbi prin zona aceea, la orele pranzului, cand strada/orasul/plaja sunt incinse la maxim.
De cum intri in curte, dinspre plaja,
Camping Hacienda - 2 Mai
dai de o racoare binefacatoare, parfumuri (imi imaginez cum va fi cand se va coace via! ), liniste si armonie, lucruri specifice unui camping civilizat.
Camping Hacienda - 2 Mai
Acolo se gaseste orice este nevoie pt traiul la cort/rulota. Sunt toalete aproape, cismele, prize si corpuri de iluminat.
Camping Hacienda - 2 Mai
Fiecarui cort i se arondeaza cate doua balansoare. Sunt si mese si scauna din piatra, din loc in loc. Umbra este din belsug.
Mai departe voi lasa fotografiile sa va dezvaluie pentru ca eu nu-mi gasesc cuvintele, este o oaza minunata, incomparabil, cel putin, fata de campingul de pe plaja, in plin soare, praf, galagie.
Camping Hacienda - 2 Mai

Camping Hacienda - 2 Mai

Camping Hacienda - 2 Mai

Camping Hacienda - 2 Mai
In spate de tot, pe la intrearea dinspre strada care duce spre dig/plaja (la max 200m), este parcarea de masini, tot in interiorul curtii.
Pe gardul din dreapta (expunere sudica) au fost montate cateva plase perforate, care sa mai domoleasca din fierbinteala, sa nu se transforme automobilele in cuptoare veritabile.

Camping Hacienda - 2 Mai
Curtea se inchide cu o poarta masiva, instalata recent, noaptea se incuie, dupa ora 23, pana atunci tot misuna "ai casei" pe ea :).

Pentru siguranta campingului, au fost instalate si camere de filmat, la cele doua intrari. Oricum, nu trebuie sa va faceti griji din acest punct de vedere, ni s-a spus ca putem lasa linistiti usile deschise la camere, cand plecam din incinta, lucru pe care l-am si facut cam tot timpul.

Si dumnealui este nea' Emil, nu statea locului nici o clipa, asa ca nu l-am putut fotografia decat in ... exercitiul functiunii :)
Camping Hacienda - 2 Mai
Pentru o mai buna localizare, am "furat" o poza de la wikimapia, Hacienda este acolo in colt, langa Santierul Naval Daewoo, la bulina rosie :)
Camping Hacienda - 2 Mai
Daca sunteti curiosi de unde vine denumirea de "Hacienda" ... mi s-a povestit ca demult, cand nu era mare lucru amenajat pe aici, fiica domnului Emil (de 25 de ani in prezent, sa-i traiasca!) se juca cu alti copilasi, li se amenajau locuri de joaca pe aici prin zona, si li s-a cerut sa gaseasca o denumire pentru acest spatiu, asa a aparut "Hacienda". Prietenii inca ii spun "La nea' Emil" :)
Deci sa nu va asteptati sa gasiti mariachi pe aici, nu e cazul :) doar oameni pasnici si foarte placuti.

Pentru preturi ... cel mai bine este sa ii contactati pe administratori, nu sunt neaparat "dupa ochii clientului" dar difera in functie de durata sejurului, daca e in timpul sapt sau in we, genul de cazare preferat, si alte detalii.
Nu va temeti! nu veti avea de ce va plange, sunt mai mult decat rezonabili.

Daca nu v-a placut descrierea mea :) aveti un filmulet, pe care eu il stiu de multa vreme, e simpatic. Nu arata foarte multe despre Camping, insa vi-l prezinta pe domnul Emil, care este la fel de bland, calm si simpatic, poate si mai mult decat lasa filmuletul sa se vada.


Si propriul meu filmulet ... cam tzopait, nu stiam ca am un mers atat de "saltaret" :)
As fi facut si altele dar erau cam tot timpul oameni in jur si nu am vrut sa le invadez intimitatea, poate ca nu doreau sa se vada pe net ... La orele pranzului ... cam sforaiam :) ah ce viata ... :)

Vacante placute!

4 comentarii:

  1. Mi-am gasit cortul prin pozele tale :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca nu-mi iau injuraturi din cauza asta! :D
      Si mai sper sa ne pozam si noi, cat de curand, cortul pe acolo! :)

      Ștergere
  2. ceva informatii legate de preturi!? nu gasesc nimic despre subiect pe site-ul lor

    RăspundețiȘtergere