miercuri, 29 august 2012

Miercurea fara cuvinte(6) - Zimbrii din Hateg













Despre "miercurea fara cuvinte", detalii la Carmen

20 de comentarii:

  1. Mai sint?
    Grea viata au si astia...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt, vreo 5-6 vizibili, nu stiu daca mai sunt si altii ascunsi prin padure, frumoasa tare si padurea.
      Am scris despre ei (foarte pe scurt) aici (http://ungrauntedenisip.blogspot.ro/2012/08/back-de-la-corturarit.html)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Sunt frumoase. Acum ... nu stiu daca-s vesele sau triste ...

      Ștergere
  3. o specie care dispare, nu mai are vlaga, esti norocoasa ca i-ai vazut pe viu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-asta ne-am si abatut pe la ei, nu stiu daca vom avea ocazie sa-i mai vedem vre-odata ...

      Ștergere
  4. Ultima dată i-am văzut în urmă cu mulţi ani. Atunci rezervaţia ajunse o dărăpănutură şi zimbrii erau jigăriţi. Acum se pare că au adus rezervaţia la linia de plutire.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si sotul ii vazuse cand era copil, dar cam de departe, nu avea o impresie prea clara despre ei.
      Nu m-au impresionat in mod special, recunosc, ma dusesem cu imaginea de "american buffalo", si nu are nici o legatura defapt :)
      Rezervatia in schimb, arata extrem de bine, chiar a fost foarte placuta plimbarea prin padure, atat cei 3 km din E79(cu masina), cat si cei 500 de m(pe jos), de la poarta pana la locul unde erau intarcuiti dumnealor.

      Ștergere
  5. frumoase locuri avem! :) sa va fie de bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ne-a prins bine, mai ales noaptea la "gol de munte", cu ale sale 10 grade si miliarde de stele :)

      Ștergere
  6. frumosi mai sunt! Desi par daramati de caldura…

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La ora aceea (aprox 10, sambata dimineata) nu era inca foarte cald, pareau doar ... lenesi :) dar sigur nu as fi preferat alternativa cu "veseli si vioi", garduletele alea erau cam putregaiuri :)
      Dar trebuie sa fiu onesta, nici noi nu eram in zona "oficiala", acolo am fi fost in siguranta indiferent de starea lor.

      Ștergere
  7. offf...caldura mare ! ... Faine fotografii...
    Am citit cu atentie placuta de prezentare...m-a facut sa rad observatia ca zimbrii traiesc mai mult in captivitate! De ce sunt mai longevivi? Nu-i vaneaza nimeni?! Si iar imi vine rasu'/plansu'- zimbrul romanesc a disparut ! L-am importat din Polonia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, este zimbru european :)
      Posibil ca asta sa fie cauza longevitatii lor :) nu spune nimeni nimic insa, depsre calitatea vietii lor ...

      Ștergere
  8. bine ca-i vazui :)))))
    am fost prin zona acum vre-o 3 ani...mai frateee...si ne-am invartit p-acolo si n-am gasit nici-un zimbru..pana s-a plictisit omu meu si nici ca a mai vrut sa-i cautam :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Or fi fost cocotati prin copaci :))
      Deci ei chiar exista, nu sunt photoshop-ati deloc :) jur pe creanga de stejar!

      Ștergere
  9. superbi, desi imi par tristuti!
    pun tristetea pe seama caldurii ca sa u-mi fac inima rea..
    seara faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Presupun ca viata pe care o au este singura pe care o cunosc, deci nu pot suspina despre viata din salbaticie, a stramosilor lor, asa ca ... nu prea vad rostul in a fi tristi.
      Eu nu sunt adepta extremelor, nici nu ma bucur ca sunt in "captivitate" dar nici nu o sa ma apuc sa fac demonstratii ca sa fie eliberati, poate ca lor nu le-ar face deloc bine sa fie eliberati.

      Ștergere
  10. Mi-au placut PITICII din a 4-a fotografie! adorabili! :))
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!

      Scuze ca va prezint doar "funduri"! Am eu piticii mei legati de a face publice imagini prea personale ... uneori asa imi vine sa ma laud, dar mai bine ma abtin, nu sti niciodata pe unde pot sa ajunga imaginile respective, sau ce context va fi peste ani si ani. Mai bine ... semi-anonim :)

      Ștergere