joi, 20 septembrie 2012

Frumusetea printre picaturi

Stiti bancul acela cu
"-Mami, de ce te dai cu ruj?
 -Ca sa ma fac frumoasa!
 -Si de ce nu te faci?"
 :D

Asa si Mateiul meu ...
M-a prins cu o masca pe fata, cosmetica evident, cand s-a trezit de la nani de pranz.
S-a uitat la mine, asa somnoros si usor panicat, de nu cred ca o sa mai vina in pat peste noi vreo cateva nopti, de azi inainte :D Tot cautam eu metoda sa-l dezvat ...


Masca este "invatata" de la Handmade Sister Beauty, site recent descoperit, de care m-am atasat iremediabil :) Varinata cu argila si castravete, pt ten mixt.

Argila a fost albastra, de Raciu, ca de-asta aveam in casa, am luat-o pt uz intern, dar ... imi trebuie mare putere de comvingere ca sa o pot inghiti, asa ca o tot mut prin bucatarie, de colo-colo.

Catravetele ... mda, a fost bine stors si atat, turnat peste argila pisata (ca era sub forma de glomerule mai mari). Am in plan sa fac si extractul de castravete, ca suna tare bine, imi mai trebuie doar ceva pe post de conservant. Poate imi spune prietena Coco cum i-a iesit, daca si-a facut, am avut placerea sa o intalnesc pe acolo :)

Mierea ... din borcanul din camara, ca doar e productie proprie :)

Lamaia ... bio-nebio, mama ei, eu nu am vazut pana acum, in urbea mea mica, o lamaie pe care sa scrie ca e bio, desi la 8-9lei/kg ... Sigur nu as da peste 10 lei, chiar daca ar fi, si nu prea consum coaja oricum, deci ...
Trebuie sa ne mai si obisnuim cu prostiile astea de apar, tot mai frecvent, prin majoritatea produselor de le inghitim, nu doar sa le evitam. In doze mici se pune ca-s medicament, nu? :) Lasand gluma laoparte, NU, chiar trebuiesc evitate pe cat posibil, dar nici sa dam in paranoia si sa platam de 10 ori pretul, pt o eticheta despre care nici nu suntem siguri daca e adevarata!

Deci ziceam de masca cea dubioasa, adica dubioasa ca priveliste, daca te vede cineva cu ea pe fata :) sper ca n-am traumatizat copilul :)
E bine sa fie invatat cu de-astea de mic, cine-stie ce gagica cocheta si-o lua!
Pe mine nu prea m-a vazut dl sot cu masti pe fata (trebuie sa pastram oarecum aparentele si farmecul, mai bine Zana, decat Muma Padurii) dar el nu se stie peste ce tipa da :)

15 comentarii:

  1. :))))))))))) Cum sa nu te vada sotul cu masca pe fata? Mor de ras! Da' nedepilata te-a "prins"? Da' fara ruj?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa mai, ca sunt treburi separate!
      Decat sa-l tin "pe uscat", mai bine cu epilatul lipsa :)
      Rujul e interzis de la el, ca ne pupam mult, si nu-i place sa fiu cu ruj :D
      Dar masca ... daca poate fi evitata vizualizarea, cu atat mai bine :)
      Ei ... si e mai mult de razgat, nu ca as face vreo treaba cu masca, uneori trec saptamani bune fara sa apuc sa-mi fac vreo masca, desi nu e bine. Alte "ifose" cosmetice nu am, desi nu sunt chiar neingrijita, dar asta e trecuta la necesitati.

      Ștergere
  2. Uof...lasa ma, ca si fara masca tot frumoasa esti pentru el si pentru copii. Nu stiu, nu te-am vazut, abea astept sa te vad intre 4 ochi...dar presupun! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As zice ca mai ales fara masca, sunt frumoasa :)))
      Iti trimit o poz(n)a pe mail, ca de vazut ... poate de 1 Mai, la 2 Mai :D
      Nici eu nu cred ca te stiu, dar Mara e frumoasa foc! :)

      Ștergere
  3. PS scoate cacatu de anti-robot ca de aia nu comenteaza lumea...eu nu pricep la ce va folosteste, tii minte ca tu ai fost primul meu comentator si ca l-am scos cand ai inceput sa comentezi? Pana mea...e un an de atunci si nu mi s-a intamplat nimic fara el...scoate-l!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sa traiti! Mai ales daca ma rogi asa frumos ... :D
      Eu nu-mi dau seama, pentru ca intru in cont si apoi raspund la comment-uri, deci mie nu-mi cere anti-robotul :D Dar stiu ca ma enerveaza si pe mine, cand il intalnesc prin alte locuri.
      Chiar nu ma streseaza ca ar putea sa mi se intample ceva fara el (nu stiu care ar fi posibilitatile!) doar ca am neglijat aspectul :) caut sa vad cum se scoate (sau poti sa-mi spui tu direct :) )

      Ștergere
  4. Aseara m-am culcat asa ca n-am mai vazut ca m-ai intrebat. Nu stiu pe dinafara, la setari acolo :))) Stii ca io sunt porcaita la gura, de aia te-am rugat asa "frumos"...De fapt saptamana asta am tot comentat prin diverse locuri cu d-asta si acu mi-a sarit mustaru' tocma' la tine :)))) Un pupic virtual ca sa ma ierti! :D (ia sa vedem, l-ai scos?)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Las' ca n-am eu nimic cu gura ta, radeam si eu, CU tine :) N-am perceput nici un fel de mustar asa ca nu-i cu suparare deloc :)
      Dar hai sa nu ne pupicim, nici macar virtual, prefer mustar mai bine, decat dragalasenii siropoase :D

      Ștergere
  5. Ce bine eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OK, stop! Cati ani ai? :D
      Si la tine nu-mi amintesc nimic cu roboti, tu ai treaba aia cu aprobarea comentariilor, care ma enerveaza :D
      Si vezi ca ti-am scris, du-te si aproba, nu mai sta pe aici! :)))

      Ștergere
    2. Am vreo 3...Robotul l-am scos prima seara cand ai comentat la mine ca mi-am dat seama ca e naspa. Nu scot aprobarea pentru ca eu am avut injuraturi mari de la dementi diversi care au zis chestii horror. :)

      Ștergere