joi, 27 septembrie 2012

Incep Sarbatorile!

Da, da, chiar Sarbatorile Acelea :)
E o gluma, evident! Desi ... in acceptiunea noastra, este cat se poate de serios :)
Sa ma explic!

In momentul in care m-am mutat la Valcea, in casa socrilor, gluma a fost ca "Sarbatorile de Iarna" vor incepe, din acel an, cu Sfantul Andrei, adica 30 noiembrie. Si asta deoarece pana atunci se considera ca incepeau cu 15 decembrie, cand este ziua de nastere a soacrei, si se incheie cu Sfantul Ion, 7 ianuarie, adica onomastica socrului :)


Odata cu aparitia copiilor, demararea Sarbatorilor a tot fost devansata :) culminand cu diversi bunici, aparuti si ei in spatiul locativ, pe parcurs. Si cumva s-a facut ca toate aniversarile, au legat acest luuuung sir de evenimente, de ziua sotului :)

So ... dupa aceasta lunga introducere, primul Sarbatorit, si motiv de dat startul Sarbatorilor de Iarna (desi afara miroase inca foarte placut a vara) a fost domnul Sot, week-end-ul trecut!

Anterior am vizitat Arkadia, singura :D
Cred ca frecventam aceasta cofetarie fix de un an! Cam in aceasta perioada, a anului trecut, am descoperit-o (era proaspat deschisa) si de atunci ... rar ne-am "abatut" pe la altii :).

L-am onorat pe sot, cu un minunat tort "3 Ciocolate", la recomandarea accidentala a "patronului" :)
Spun "accidentala" pt ca ne-am intalnit in usa cofetariei, la o vizita, acum cateva saptamani, cand eu tocmai luasem cateva prajituri Lacta. Ne-am salutat, si eu am exclamat, cum deja ma stie, "tot Lacta"! :) Atunci mi-a recomandat sa testez si noua prajitura, lucru pe care l-am si facut ulterior. Mi-a placut foarte mult, si asumandu-mi riscurile sa-mi iau boscorodeli de la sot, ca "da' de ce nu e Lacta?", am comandat un tort pe baza retetei de la prajitura sus-numita.

Tortul a venit ambalat frumos, ca de obicei
si arata asa

Sfat practic: daca aveti idei fistichii, de a decora torul cu muulte lumanari, aranjati-le cat mai compact, si eventual cumparati lumanari mai "sanatoase", care sa nu se consume pana reusiti sa le aprindeti pe toate! Sau cereti ajutor pentru a grabi procesul!
Eu era sa dau foc la bunatate de tort, cu lumanarile mele firave :)
Forma de inimioara!!! DOH ... nu stiu ce am gandit! de obicei nu sunt (atat de) siropoasa :)


A suflat Sarbatoritul in ele, vazandu-ma panicata, de mai-mai ca era sa zboare tot decorul :) Nu stiu daca a avut timp sa-si puna vreo dorinta, eu am apreciat viteza de reactie, si faptul ca a declarat ca i-a placut foarte mult to(r)tul :) I-am cantat dupa ce ne-am astamparat poftele :)

Cadoul de la bunul lui prieten, a fost prezentat anterior! Jucarii ... baieti ... :)

Si ca sa fie frumos si rotund ... sa insir restul de evenimente ce se vor savarsi in toamna-iarna asta.
Avem pline multe week-end-uri de acum inainte :)

Sfarsit de septembrie: 6 ani de casatorie, ai nostri :)

Inceput ce octombrie: aniversare Bunu, o venerabila varsta, ce incepe cu 8.

Mai avansam o sapt in oct: aniversare pitic, cel mai mic din casa, incepe, si se termina, cu 3 :)

Sfarsit de octombrie: aniversare Bunica, incepe tot cu 8.

Aproximativ mijloc de noiembrie: aniversare domnisoara Lu, face cam cat un mandat prezidential :) sau unicorn :)

Sfarsit de noiembrie, de toamna, de Sf Andrei: Chici cine? va incepe sa inceapa cu 3 :D

Inca un hei-rup pana la Craciun: aniversare soacra, nu se spune cat :)


Si gata, ca restul sunt universale! :)

4 comentarii:

  1. Deci blogul tău e minunat! Pardon... e MINUNAT!!! E plin de lucururi frumoase de care nu mă mai satur să citesc...
    Și eu l-am filmat pe Balaur citind. El știe toate cărțile cu Miffy.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Sa vezi de acum inainte ce o sa te mai minunezi de Balaur! Cu cat aduna mai ulte cunostinte, e cu atat mai minunat sa vezi cum le compileaza singuri, ce concluzii trag, si ce exprima din ei :)

      Ștergere