miercuri, 10 octombrie 2012

Bran-Brasov-Sinaia (si ce-o mai fi intre)

Car full of luggage
Doresc info! :)
Sa explicitez: vreau sa facem un traseu VL-BV-Buc. Cu vizitat Brasov si Peles, posibil si Castelul Bran (nu neaparat), sa-l mai vedem si pe vara, adica toamna :).
Pe 30 dec 2011 arata f bine, presupun ca si acum la fel :)


Intentionam sa plecam peste o saptamana, deci miercuri dupa-amiaza, din VL.
Prima noapte, cazare in zona Brasov, plus-minus(VL-BV=3h, prin Avrig, nu prin Curtea de Arges - este f prost drumul).
Joi-vineri vizitat ... ce e de vizitat, pe o raza de ... 50 km.
Cazare si joi noaptea tot in zona, eventual si vineri dar nu cred.

Apoi spre Buc, vineri seara sau sambata dimineata-pranz.  Cred ca mai degraba vineri seara.
In Buc, eventual un eveniment pt adulti (teatru/opera/concert, orice) pe seara, sambata.
Poate duminica dimineata gasim si un ceva pt copii (tot teatru sau ceva de genul, mai cu mot, ce e prin Buc si nu se gaseste in urbea noastra mica).

Duminica dupa amiaza inapoi spre casa.
Eventual putem prelungi sa ramanem si peste noapte in Buc, deci sa plecam spre casa luni dimineata, daca organizam ceva interesant, in Buc, si pt seara de duminica.

Am incercat sa crosetez un plan cat mai relaxat, "contra curentului" ca timpi organizatorici, ca sa evitam aglomeratia ... prin toate locurile, speram sa ne iasa si de data asta, de obicei ne iese :)

Va rog, daca binevoiti, sa veniti cu recomandari! 

De la cazare decenta in zona vizata, pt miercuri si joi noaptea (nu stiu daca ambele sau doar o singura noapte, sau trei :D , nu neaparat in acelasi loc dar e de preferat). Noi vroiam cu cort dar ... aseara m-am uita pe vreamea de la Bv si ... erau -6, si feels like-ul de -13, am zis ca ne abtinem :)
Chestii de vizitat si sfaturi utile, pt zona montana. Eventual locuri ne-fitzoase de mancat.

Si evenimente prin Buc, ce ati mai vazut/auzit, pretabile unor copii de 3, respectiv 5 ani, si separat (sau impreuna! :) ) unor adulti, cu o dupa-amiaza/seara, maxim doua, libere de la stapanire :)

Speram ca Vremea sa ne sustina, daca nu ... mergem mai mult pe in-door! :)

Sunt deschisa la orice sugestii, sper sa binevoiti a le oferi!
Am zis ca e bine sa postez public, poate mai afla si alte persoane, chestii utile, oricum mai bine decat sa trag eu de maneca cele cateva persoane despre care stiu ca stiu chestii din cele cerute :)

5 comentarii:

  1. cazare super la Bran , iesire spre Predelut , vila Florentina
    http://carta.ro/cazare-bran/pensiunea-florentina/tarife/
    doamna se numeste Gabriela , si daca o suni , poti negocia...eu am platit 50 ron pe noapte , conditii excelente !
    sa mergi neaparat la cheile Zarnestiului , impresionant !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru'mana, investighez!
      Trebuie sa-mi dai si un nume complet, ca nu stiu cat de lamurita o sa fie daca ii spun ca am auzit de dumneaei, de la Coco din Ct :D

      Ștergere
  2. Am stat odata in Bran la o vila dar nu mai stiu cum ii zicea.:D Pe acolo cam toti au aceleasi preturi si aceleasi conditii.
    In Sinaia nu stiu ce cazare sa iti recomand, noi acum am stat la prieteni :) Gasesti pe Turist Info cazari la toate preturile si locatiile. De mancat se mananca bine la American Steak House, au si doua meniuri pentru copii cu 12 si 14 lei, piept de pui cu orez cu legume si frigaruie de pui cu zuchini cu piure de cartofi. Aratau super. Preturi...ca de Sinaia. Tot bine am mancat in Sinaia la terasa Bucegi. Ambele sunt pe strada principala in centru. Mergeti la Peles ca e frumos de urcat acolo. In rest ce sa zic? In Ploiesti avem Muzeul Ceasului care e spectaculos pentru copii: ceasuri antice, unele sub forma de tablouri cu omuleti care se misca si fac chestii. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pt Sinaia, e sigur Peles, mai vedem ce altceva mai incape :)
      Nu stiu daca o sa avem timp si de Ploiesti, dau un semn daca ni se potriveste.

      Ștergere
  3. De retinut treaba cu muzeul ceasului! ;)
    Eu aproape ca m-as risca cu cortul si la -5, ne incalzim la gramada, da' nu cred ca se aproba la ce muci au unii mici! :-))

    RăspundețiȘtergere