luni, 24 decembrie 2012

Brad impodobit, si o achizitie noua

Bradul, inca neimpodobit, vi l-am aratat ieri, si pe fratiorii lui mai mici.
Intre timp l-am dovedit si pe dansul, si se prezinta asa


Si cateva detalii :)


















 V-am spus ca unele piese au peste jumatate de secol! Iata una dintre ele: "paianjenul" :)

Iar pe inserat, a venit si Mosul


Achizitia este dumnealui



care defapt este O dumneaei, si si-a facut-o cadou Buni :)
Copiii nu au lasat-o sa respire deloc, pe tot parcursul zilei. Au sufocat-o cu dragaleli, pe care ea le-a suportat stoica, ba chiar a adormit in timpul aspiratului, si a fost invelita si admirata indelung :)
Citez din Luana:
"Aspilatolul aduna lucluli atat de mici-atat de mici(arata cu manutele, cam a doi-trei cm), tu esti ATAAAAT de mare(il masura pe pisi)! Nu-ti fie flica!"
O cheama Tigrutza, evident, nu? :)

Este un pui 3-4 saptamani, ce se auzea chitaind de foame, de vreo doua zile, pe la noi prin zona. Atat a asteptat Buni, demult isi dorea o matza in casa, dupa ce, de cativa ani, nu mai are nici catel nimic, nici in casa nici pe langa.

Cozonacii si restul, vi le arat maine, ce o mai ramane din ele :)
Sa va fie bine!

4 comentarii:

  1. Mos craciunii spanzurati sunt traznet! Foarte-foarte nimerit si mor de ciuda ca nu m-am gandit si eu la asta...
    Iar matza e teribila si buni e erou. Imi plac de mor umanii care adopta animaluse, mai ales matzi. E frumoasa domnisoara si sa stii ca am citit ca astia tigrati sunt extrem de deosebiti (am verificat si pe pielea mea cu Meowrice). Sunt aproape ca niste hibrizi matza-catzel. Adica ajung in timp de fac ce zici, vin daca-i strigi si aduc si obiecte (asta n-am reusit inca cu al meu...). E grozav de frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mosi nu au fost spanzurati(sunt spanzurati?!?!) intentionat, asa au venit la pachet, trebuie sa aibe o sfoara cu care sa ii atarni, nu? Sau trebuia sa-i leg de picioare? :D
      Pisi e simpatica foc! Nu stiu cat e de dresabila dar suporta cu atata stoicism, tot ce-i fac astia mici (din dragoste) incat ... vorba lu' Buni "pisicile au noua vieti, asta a pierdut deja 8, de cand e la noi. Cand scapa de aici, cred ca se duce la psihiatrie" :))

      Ștergere
  2. Tot atat de mare ii faceam si eu bradul lui Ionut inainte. Acum ne multumim cu cel artificial, care este destul de mic si nu are nevoie de foarte multe ornamente. Imi plac mult globuletele de sticla, mai ales daca sunt alungite.
    O pisicuta mi-as dori si eu. Cred ca va fi printre primele "chestii" pentru care ma voi zbate anul viitor.
    Andreea, nu pot sa iti multumesc suficient pentru gestul tau. M-a impresionat enorm felicitarea pe care mi-ai trimis-o. Abia astazi am dat de ea in cutia postala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bradul mare e obsesie de-a lui Buni (soacra-mea), deci nu se comenteaza :) Iar globurile ... erau multe inca de acum 3 ani, iar dupa ce s-au mutat aici si parinti soacrei ... s-au dublat :) Am reusit sa inghesuim ... aproape 90% om bradul de anul asta :)
      Pisicute se gasesc pe toate drumurile, la propriu, nu trebuie sa le cauti mult. Eu nu m-as fi incumetat(n-am avut niciodata pet), dar daca e proprietatea soacrei, si o pot admira si eu ocazional, fara alte responsabilitati ... atunci e cu toata placerea :)
      Cu multa placere, ma bucur mult ca felicitarea te-a surprins placut! :)

      Ștergere