joi, 21 februarie 2013

Necesit idee de proptea!

... pentru picior, mai exact pt degetul mic de la piciorul drept :)
Necesita sa stea departat de degetul urmator, din motiv de buba (neimportant) pe care nu trebuie sa apese, ca aceasta SA NU MAI COACA SI SA SE VINDECE ODATA.
Ma scuzati, sunt putin cu nervii!
buba si ... propteaua actuala


Luni, bunul doctor dermatolog, mi-a extirpat o "veruca vulgara", cu anestezie locala, si bisturiu electric, pentru ca azotul lichid nu a functionat. Mi-a lasat in loc un ditai gauroiul, ce ar fi trebuit sa fie cuminte, sa "faca coaja" si apoi sa se vindece frumos, fara batai de cap, ca o problema minora ce este.
Ei bine nu, a vrut sa faca figuri, sa fiu eu printre cei 1% care se infecteaza!

Am facut pe viteaza si am zis ca pot sa-mi vad linistita de treburi (dus-adus copiii de la gradinita, cumparaturi, treburi prin/pe langa casa), cu soseta subtire, si pansament usor (care, in mintea mea, tinea degetul mic suficient de departe, cat sa se aeriseasca zona), ce infasura degetul, sub el, pe buba, Baneocin. Mnu! A copt, ceea ce era oarecum evident, privind retrospectiv. Si doare!

Iata ca e joi, si ... nu e din ce in ce mai bine, dimpotriva, aproape ca-s imobilizata la pat, din motiv de locatie dureroasa si care trebuie sa stea aerisita, spre vindecare mai rapida. Si cu "aerisitul" asta e greu de facut daca stai la verticala, ca degetul mic tinde sa se lipeasca exact peste buba. Am incercat sa sar intr-un picior, si desi consumul caloric ma atrage, totusi nu pot presta vreme indelungata.

Printre metodele de "aerisire" am incercat diverse, inclusiv sa lipesc cu minunatul leucoplast, un ghemotoc de pansament,intre degete, dar la varful lor, astfel incat doar sa departeze degetele, nu sa acopere buba (ca doare si, in acelasi timp, nu se mai aeriseste, deci coace). Fara lipit nu merge, ca nu sta nici o secunda.
Sa ti degetele departete, prin puterea vointei, este un lucru greu, spre imposibil. Nu radeti, doar incercati si veti vedea!

Noaptea trecuta am dormit greu spre f putin, chiar si patura ma deranja, cand ma apasa pe "ghemotocul" lipit acolo, impingandu-l catre baza degetelor, deci spre buba. Si am dormit cu piciorul mai mult afara din patura, pt ca desi imi ingheta, simteam ca sub patura e prea cald, si nu e suficient aerisit, deci coace.

Praful este Baneocin, ar trebui sa usuce si sa ajute la vindecare. Sa zicem ca face asta DAR NU STIU IN CAT TIMP!!! Scuze! :)
In rest imi trebuie rabdare, si proptele eficiente :) Sugestii?

Dragutul de sot, ma interpeleaza pe Mess, azi dimineata, cu  "ce mai face Degetica mea?" GRRRRR!

Si apropo de proptele/inventii "deosebite" ... hai sa ne amuzam un pic! :)
sursa
sursa
sursa
sursa
sursa
sursa
sursa
sursa

9 comentarii:

  1. Baneocinul e foarte, foarte bun. Insa daca s-a facut buba mare si fiind un loc pliat trece mai greu. Auzi, stii chestiile alea de cosmetica care se pun intre degete cand te dai cu oja? Sunt dintr-o spuma moale, eu zic sa tai doar doua d-alea si sa pui spre varful degetului ca sa poti calca. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohooo ... am trecut demult de stadiul cu chestii de pus intre degete (cu oja nu ma dau, dar am improvizat). Problema e ca buba este cam la mijlocul distantei dintre baza degetului si varf, care deget, nu are nici doi cm cu totul, iar ala mic, e si mai mic, deci nu sta nimic intre ele, ca nu prea incape. De calcat nici vorba.
      Am pus la varf, si am lipit cu leucoplast, ca sa nu fuga dar sa nu se duca nici spre buba, nici asa nu prea sta. Asa cu rola de leucoplast mi-a venit in disperare de cauza, si a fost cea mai buna idee de pana acum, cu conditia sa nu misc prea mult piciorul, ca fuge si ea.

      O sa razi, dar noaptea trecuta, la sfatul soacrei, am dat cu Asocilin (f apreciat, la noi in casa), si am pus o foaie de ceapa, apoi am legat pansament peste. Am dormit super, si parca acum arata mai bine. Durerea a trecut complet!

      Merci de sustinere! Cotul tau ce mai face? :)

      Ștergere
    2. E inca negricios...si ma doare incheietura daca incerc sa car cu mana asta. Putea fi mai rau, am avut noroc.

      Ștergere
  2. Andreea și mama folosește și recomandă Asocilinul la... cam orice :).
    Spune-i soțului tău să îți facă pe comandă o proptea din bețe de lemn de la înghețată. Sau cele care se dau la McD cu cafeaua, sunt foarte înguste. Fă un triunghi din ele cu lipici și fașă sterilă. Zic și eu dar sper să nu mai ai nevoie de proptea peste week-end. Însănătoșire grabnică!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Grozave idei! Inghetata se va comanda (cu cafeaua nu ne omoram, iar daca e motiv sa intram la McD, cu atat mai putin). Deci trebuie cel putin 3, ca sa iasa un triunghi, nu? :D Nu mi-e f clar cum ar fi triunghiul, dar ma gandesc eu...

      Ștergere
  3. Papucii din ultima imagine s-au vândut cu 3 lei la Kaufland. :))
    Lucas a făcut otită din nou la 5 zile după ce a terminat Augmentinul... Prost an din punct de vedere al sănătății pentru mai toată lumea pe care o cunosc. Dar să fim optimiste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 3 lei mi se pare un super-pret! :)
      Imi pare tare rau de Balaurul tau, se pare ca noi am scapat ieftin, de data asta.

      Ștergere
    2. Personal sunt convins (in urma experimentelor pe copiii din dotare) ca antibioticul (poate) rezolva pe moment, garantand episoade mai grave ulterior si alte probleme asociate (psoriazis medicamentos anybody? nu vorbesc doar de "inocenta" candida).

      Desigur, recidiva dupa doar 5 zile ma face sa cred ca de fapt nu s-a vindecat si a durat atat pana cand problema s-a acutizat din nou.

      Mai mult decat antibioticul sistemic m-as baza pe picaturi cu antiseptic/antiinflamator (groznicul hidrocortizon sau verisorii lui), administrate atat in ureche, cat si in nas dupa suflarea corespunzatoare (99% din otitele la copii sunt in urechea medie, adica in spatele timpanului, deci n-ai acces decat via nas - tropa lui Eustache; eu am tinut copilul cu capul in jos dupa administrare picaturi, ca sa maresc sansele ca ceva-ceva sa ajunga la destinatie). Atentie, anumite picaturi nu se pun daca timpanul e perforat (n-am explicatie pentru asta, le pui in nas tocmai ca sa ajunga si dincolo de timpan, dar din prospectele de la medicamente cred doar in avertismente).

      Aplicarea locala ofera concentratii de zeci sau sute de ori mai mari decat cea sistemica, dar desigur ca efectele pe total asupra organismului sunt mai mici. Dar da, si eu i-am dat augmentin in plus fata de picaturi, probabil pentru ca la un moment dat obosesti sa te tot lupti cu medicii decat de altceva (well, trebuie scapat si de raceala care a cauzat mucii care au cauzat otita, altfel degeaba tot pui picaturi).

      Sanatate si sa auzim de bine!

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere