sâmbătă, 20 aprilie 2013

Vacanta in Creta, pe episoade :)

Nu vorbesc la viitor, ci vorbesc despre vacanta care a fost acum un an si jumatate.
Am povestit despre ea fooooarte detaliat, in stilul meu haotic caracteristic :) pe un site care inca imi este foarte drag, desi nu am mai colaborat cu ei de vre-un an de zile. Este vorba despre amfostacolo.ro, si gasiti mai multe detalii despre ce a insemnat pt mine, in pagina cu AFA/De ce blog.


Cunoscand-o recent pe Ghindaa, si observand la ea un post despre orasul Herssonisos din Insula Creta, m-am bagat in vorba, i-am trimis link-uri cu preumblarile mele pe acolo, si asa am ajuns sa-mi recitesc si eu propriile creatii, si sa-mi amintesc cu drag de acel concediu grozav :)

Hai si voi putin in vacanta! Cred ca o sa va placa :) Eu ma tot uit la poze, de vreo ora, si nu-mi vine sa ma mai deslipesc :)

Si pt ca nu vreau sa va speriati de textele mele kilometrice (si) de acolo, va pun doar link-uri catre review-uri. Poate intru si eu sa mai completez cu poze, ca le-am lasat cam in aer :)
Daca va place, poate luati in considerare insula Creta, ca si destinatie pt vacantele voastre. Mie mi-a placut f tare.

Day 0+1 - 15 sept - Drumul spre Creta si -Primele impresii despre hotel si ambianta...
Creta din avion

Hotel Dimico

Vedere de pe balconul camerei de la Dimico Hotel

O parte din personal: Katerina, Iorgos si Florin :)

Day 2, sambata 17 sept - Leneveala, plaja, cunoasterea regiunii Herssonisos
Rasarit romantic pe malul marii.
Pacat ca sotul era la niste mii de km :)

Stiti ca este o insula vulcanica, nu?

Herssonisos din vaporas

OOOOOOOOOOF
Caracatita si alte proteine marine

Documentare despre trasee
Day 3, duminica 18 sept - Excursia, cu vaporul, la Sissi

Din traseul spre Sissi

In port la Sissi
Inca ma trec fiori amintindu-mi ce am putut sa fac acolo :)

Bucatica de orasel Sissi

Day 4, luni 19 sept - Fortul venetian si Muzeul naturii cretane
Bucatica de Heraklion

Fortul venetian din Heraklion

Muzeul naturii cretane,
cu printesa deja obosita la poarta :)

Printesa inviorata inauntru
la aer conditionat si loc de joaca

Bucatica de muzeu cretan

Faleza Heraklion

Muzeul naturii cretane

Day 5, marti 20 sept - Excursia "Creta necunoscuta"

Autocar plimbaret si peisaj de Creta

Decor original carciuma din Sud de Creta

Faleza de Mirthos

Day 6, miercuri 21 sept - Agios Nicolaos, Elunda

Elunda



Day 7, joi 22 sept - Muzeul etnografic, in aer liber, Lychnostatis

A identificat corect locul in care ne aflam










Day 8, vineri 23 sept - Finish&Conclusions, o mare valurita ca de poveste

Plaja Malia

Plaja Malia-Herssonisos

Loc de joaca pe faleza din Malia-Herssonisos

Mare valurita

Pitica cu bunica, in spumele marii 

Bye-bye Creta!

Si initial vroiam sa pun doar o singura imagine, reprezentativa pt Creta  :D

2 comentarii: