luni, 27 mai 2013

Reduceri la Editura Aramis de "1 Iunie"

Ptiiii, eram precisa ca am publicat treaba asta inca de sambata!!!

Nu as putea sa spun ce s-a intamplat pe aici, sau in capul meu :)

Am primit newsletter si e pacat sa nu impartasesc informatia.

Editura Aramis are reduceri cu 35% la peste 100 de titluri pt copii, in perioada 24 mai-2 iunie.
Noi inca nu am terminat pachetul recent comandat asa ca nu ne bagam, dar zau ca merita :)

Printre recomandarile de suflet se afla cele doua carti ale Adei Demirgian: "Povestile domnisoarei Firicel" si "Calatorie in curcubeu". Le avem pe ambele de un an sau doi, despre prima am scris foarte entuziast, despre a doua parca nu am mai ajuns sa scriu, sunt una mai frumoasa ca alta, si le gasiti, in aceasta perioada, la 10 lei si un pic. Fiecare contine si CD cu povestile interpretate de vocea minunata a Andreei.

Dintre cartile recent comandate pot sa recomand "Dragonii si alti maestri ai visului", ne-a placut grozav de mult ... si copiiilor :) Are o grafica exceptionala, abia astept sa ajungem si la cea cu elfi.
"Elefantelul Tobias" e iar o carte f simpatica, o avem de mai multa vreme, parca tot de la Aramis.

Ceea ce citim acum, Luanei ii place enorm de tare: "Calutul-de-apa" de Dick King-Smith, redusa in prezent, la doar 3.9 lei si ii merita chiar si inzecit. Pe mine m-a cucerit deplin povestea asta (intr-o seara i-am jumulit-o sotului din mana, sa le citesc eu copiiilor, pt a putea urmari povestea :) ) iar Luana este captivata de nu se poate :)
Citim cate un capitol pe seara (sunt 5-6 pag, format A5, per capitol) si de cateva ori a spus ca prefera cititul in loc de jumatatea de ora zilnica de desene :) Deci se poate spune ca am trecut la stadiul urmator cu povestile, in care predomina scrisul, nu "pozele" :) Abia astept sa mai caut si alte povesti de nenea asta, se pare ca e f faimos :)

Nu am nici o treaba cu editura aceasta, nici cu alta, dar ma bucur enorm cand e rost de cumparat carti, indiferent de unde, iar cum banii nu dau afara din casa pe multi, sper sa puteti gasi ceva interesant printre cele 10 pagini cu oferte pentru "1 Iunie".

Un comentariu:

  1. Copilul este prea mare si nepoti nu am inca. Abia astept ziua in care ma voi interesa iar de carti pentru copii... :)

    RăspundețiȘtergere