marți, 15 aprilie 2014

Reciclam cu folos :)

... din nou :) Ca tot povesteam despre micuta ecologista :))
De data aceasta nu pahare de la gradinita, pentru rasaduri, ci PET-uri pentru depozitat miere, pentru a ne fi mai comod la stocare, pe termen scurt, si transport catre cei ce doresc.


Acum cateva saptamani intentionam sa demarez noua campanie de recuperat PET-uri de la un restaurant din zona, cu stresul si obligatiile de rigoare, adica mers duminica sau luni dimineata, dupa diverse evenimente, sa preiau un sac sau doi cu ce mi-a strans o chelnerita cu care vorbisem, sortat, oprit doar ce se preteaza (adica mai putin de 50%), spalat, aliniat si lasat la zvantat cateva zile, caci mierea este bine sa fie depozitata in recipiente bine uscate.
Doar gandul la cateva week-end-uri in care sa fiu legata de treaba asta, din nou, ma infiora. Cireasa de pe tort a fost faptul ca mi s-a spus ca este Postul Pastelui si nu prea au evenimente. Ma vedeam cam in galeata, cu mustrari ca nu am inceput demersurile mai devreme.

Evident ca solutia a aparut pe nesperate, in timp ce-mi strigam tristetea in lume :)
O prietena a soacrei, educatoare la o gradinita privata, mi-a spus ca ei servesc doar apa plata copiiilor, si are milioane de PET-uri pe care le arunca constant. Simteam cum explodez de bucurie :) Bonus ca-mi veneau treptat si nu trebuia sa-mi bat capul cu stocarea lor pana la umplerea cu diverse sortimente de miere, dupa cum extragea tata-socru pe parcursul anului :)
Gradinita are program si peste vara :D Si este si la doi pasi de serviciul sotului :)

De acum, aurul galben, al albinutelor mosului va fi inbuteliat corespunzator, nu ca pana acum nu ar fi fost, dar cu mult mai putin stres din partea mea :)
Acum sa vedem de unde fac rost si de bidoane de 5L, ma cam intind, nu? :))
Prima transa :) Cele patratoase pun pariu ca vor arata super, pline cu miere, si usor la transportat :)


NB: nu se recomanda pastrarea mierii in recipiente de plastic ci in cele de sticla, lucru pe care il subliniez, de fiecare data, celor ce primesc miere de la noi, sa  o transfere, PET-urile sunt fol doar pt usurinta transportului prin minunata Posta Romana, sau curieri. La noi nu stau mai mult de cateva luni pentru ca ... nu stau, se imprastie rapid :)

2 comentarii: