joi, 24 iulie 2014

Doi elefanti se leganau ...


... agale, pe strada, ieri!
 
Eram la sfarsitul programului, vorbeam la telefon cu un furnizor, si am ramas cu gura cascata pt doua sec. Am spus „multumesc, o zi buna!” si am iesit sa vad minunea.

Chiar nu aveam vedenii! Era o mica parte, desi deloc de ignorat, din circul ce venise in oras, si urma sa sustina cateva reprezentatii in week-end.

Pe o laterala a strazii, pe pista de biciclete mai corect spus :) mergeau agale doi alefanti, cel din spate tinandu-se cu trompa de coada celui din fata.
Ceva de genul
sursa
In urma lor erau doi angajati ai circului, si cu totul erau incadrati de doua masini de jandarmi. Pe fundal, de undeva mai din spate, se auzea anuntul, repatat obsesiv, al masinii care se plimba prin oras, de regula cateva zile, in preajma evenimentului.

Am constientizat inca o data, cat de mari sunt aceste animale, aparent blajine, si am refuzat sa ma gandesc cum ar fi daca vre-unul s-ar enerva, din orice motiv, fiind liber si in mijlocul orasului ... Nu ca sub un cort de circ, plin de oameni, ar fi mai putin periculos, daca s-ar dezlantui un astfel de animal.

Mare incredere trebuie sa puna dresorii, in acesti colosi, de au curaj sa iasa cu ei pe strada ... sau poate sunt eu prea complet necunoscatoare in domeniu ... Dar sa fi mers aeriana pe trotuar, in plin oras, si sa dau nas in ... trompa, cu un elefant ... cred ca m-ar fi maturat bucati de pe bulivard :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu