luni, 26 septembrie 2016

Ușurează-ți viața, și capătă noi forțe!

Iar am găsit ceva interesant! :)
Am descoperit o doamnă profesor pentru învățământul primar care mi se pare mie că are o atitudine grozavă față de școală și față de viață în general :)

Prin blogul dumneaei, EmaLaScoala, am găsit o mulțime de informații interesante, ușor de aplicat, care ușurează mult viața școlarilor începători. Intenționez să aplic, ce cred eu că li se potrivește, copiiilor mei.

Ca o paranteză, sâmbătă am fost cu copiii în Zăvoi. Dimineață, liniște, relativ pustiu, cum ne place nouă :) La scurt timp după ce am ajuns, au început să apară o mulțime de copii, în zona în care eram noi. Erau cam o clasă, a-V-a am aflat mai târziu. Surprinzător cât de diferiți, fizic, pot fi 20 de copii, aproximativ de aceeași vârstă.

Au început să joace diverse jocuri, în cerc, și domnișoara mea, de nici nouă ani, s-a strecurat repede printre ei. Domnișorul încă statea lipit de mine, privindu-i cu interes. După ceva vreme, una din doamnele care îi însoțea, și participa activ la jocurile lor, a venit la noi și l-a invitat și pe baiețel la joacă. El a refuzat dar astfel am aflat că era diriginta lor. 

M-a impresionat foarte placut inițiativa acestui cadru didactic, de a scoate în natură clasa pe care tocmai o preluase de două săptămâni, și de a-i îmboldi să lucreze și să se distreze împreună, ca o echipă. Îmi pare rău că nu mi-am exprimat și verbal felicitările din inimă pe care le-am gândit. Cam așa mi-o imaginam eu, pe Ema, cu copiii.

Eu am plecat cu domnișorul la o tablă uriașă de șah, fetița fiind în raza vizuală, și avertizând-o înainte. Mai târziu ea a venit după mine, impacientată cum că vor pleca la Mall copiii, și vrea să meargă/mergem împreună. I-am explicat frumos că a fost perfect ok să se joace împreună în parc dar că ar fi cam deplasat să-i urmăm. S-a soldat cu botoșeli vreme îndelungată dar nu am avut ce-i face. 
S-a vindecat cu role și urmărit veverițe :)
Parc Zavoi 2016
Parc Zavoi 2016
Închei cu ceva ce mi-a rămas în minte, foarte frumos făcut, de pe blogul "Doamnei Învățătoare" despre care vorbisem la început, și este de pus la capul patului, școlar sau nu: 



2 comentarii:

  1. O stiu si eu pe Ema. I-am citit cu invidie blogul pe vremea cand sufeream din cauza scolii fiica-mii. Si ar trebui sa i-l citeasca toti invatatorii...

    RăspundețiȘtergere