duminică, 24 martie 2013

Portret de pisica

Zilele astea am avut onoarea de a o prinde in toane bune, pe dra Tigrrruta. Pisica foarte simpatica dealtfel dar fara mari preferinte de a fi smotocita, de altcineva in afara de Buni (aka soacra). Care Buni declara sus si tare, ca este pisica visurilor ei. Noi ne amuzam cand ne amintim ce ghemotoc era, acum 3 luni
Citez "Rasfatata lu'mama! Seara vine si se aseaza in pat, pe burta mea, pana adorm. Cand simte ca adorm, pleaca la locul ei. Dimineata cand ma trezesc, imediat sare in pat si se aseaza pe burta, sa ne dragalim."

Asa o fi! Eu recunosc, nu am vazut-o niciodata asa de dragastoasa, dar pe de alta parte, eu ajung pe acolo cel mai des fiind in compania copiiilor, care si ei, sunt la randul lor extrem de dragastosi cu pisica :) Atat de dragastosi, incat Tigrutei ii vine sa se ascunda instantaneu sub pat, cand ii aude coborand pe scara :) Altfel se inteleg bine, cand o prind, sta foarte docila si resemnata la orice ii fac, dar si cand prinde sansa sa o zbugheasca, nu pregeta nici o clipa :)

Altfel ... doarme/leneveste prin toate colturile posibile si imposibile ale casei, am vazut-o facandu-si siesta si pe frigider, in bucatarie, si in rafturile cu carti din sufragerie, si pe masa de calcat. La un momentdat era in vizita, o prietena a soacrei, fosta posesoare de pisica de apartament. Stateau la o sueta in bucatarie, si doamna avea o poseta destul de generoasa, desfacuta, pe bancuta, langa dansa, iar mata noastra sforaia miseleste ... in poseta doamnei :)

Uneori o apuca si curiozitatea macabra, si o ia pe scara in sus, daca prinde usa deschisa, sa cerceteze si etajul casei dar isi revine repede in simtiri, cred ca a mirosit ea ca nu are voie, chiar daca unora mai mici le-ar placea maxim sa o duca la ei in camera, eventual si in pat :)

La un moment dat, acum vreo doua luni, facusera rost de un cos impletit, in care ii facusera "culcus", ii pusesera o perna de scaun si "paturica", toate cele. Pisica, incredibil de dresabila, se invatase sa se urce chiar si singura in cos (dupa multe antrenamente) si cei mici plimbau cosul, pe rand, de toarta :)
Recent am observat ca dra nu mai incape in cos, ii raman pe afara diverse parti componente :) Asta spre amuzamentul lui Matei, si tristetea pisicii, care este ... indesata, in cos :)
Mda, cu Matei mai are ea probleme, el nu e prea delicat din fire, desi nu-i face rau, intentionat :) Cu Lu sta oricand si oricat, cred ca o doare doar capul, de cate indicatii primeste :)

In we am prins-o pe afara, aveam si aparatul foto la mine. Din pacate nu i-am prins schemele zgolbii, ca nu prea-s buna la poze topaite, mai mult la cele statice. Ideea e ca s-a facut o mandrete de pisica, fata de cum era de Craciun ( o puteti vedea la sfarsitul postului), cand si-a procurat-o soacra, si e de o agilitate incredibila. Ma uitam la ea cum se deplasa prin curte, ba taras, ba in pas saltat, ba semeata ori timida. Miscarile ei nu difereau cu nimic de cele ale unui tigru adevarat, dupa cum ii e numele.
Deci poze:










12 comentarii:

  1. De frumoasa e frumoasa, se vede cu ochiul liber, ceva educatie zici ca are, de cochetarie nu duce lipsa daca-i plac posetele.Daca imi spui si ce zestre are zic sa vin in petit pentru Yeti, siberianul meu!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca o da Buni asa usor :) Si n-as condamna-o la 9 vieti, cu acelasi motan, si fara aptitudini de procreere (caci, evident, i s-a pus gand "rau", in aceasta privinta), mai bine sa se destrabaleze :)
      Da-s frumosi tare siberienii!

      Ștergere
  2. Of, draga de ea. Sunt dragastoase si foarte atasate, din fire. Asta cu plimbatul in cosul de nuiele m-a amuzat teribil. Pe a mea o plimbam la fel, era ditamai coscovana si se inghesuia in cosul minuscul, si tacea chitic numai sa o mai plimb putin. Sunt adorabile si iti ofera atata tandrete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si Buni are o multime de povesti, legate de pisicile din copilaria sa :) Inclusiv despre un motan obez, pe care il plimba cu carutul de papusi :)
      E grozav de jucausa, sper sa ramana asa si cand va fi "adult"!

      Ștergere
  3. Este tare frumoasa Tigruta voastra (a soacrei), dar daca nu sta cuminte la smotoceala, e vai si amar de ea. Avea mama o pisica pe care o culca pe perna lui Ionut si ii legana pe amandoi pe picioare. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba sta la smotoceala dar numai la soacra :))) Mai sta si la copii, dar numai cand are ea chef :)
      Ce s-a intamplat cu povestea cu pisica-Vladimir? Nu te-au ales pe tine?

      Ștergere
    2. Nici macar nu mi-au raspuns la mail. Nu inteleg ce s-a intamplat. :((

      Ștergere
    3. Pai si tu ai stat asa cuminte si ai asteptat? Cred ca eram gramada peste ei, cu mailuri, telefoane, ma duceam si personal, cum sa ratez pisica vietii mele? :)
      Serios, mai bazaie-i, daca nu zic clar ca ar fi dat-o, desi a trecut ceva timp de atunci. Mai pot fi si erori de comunicare. Merita insistat mai mult daca o vroiai fff tare.

      Ștergere
    4. Le-am trimis doua mailuri de atunci, Andreea si nu am primit nici un raspuns. Din cate am inteles ar fi un loc unde se aduna anunturi din toata tara. Probabil responsabil este cel care a postat anuntul. Nu mi-a placut de la inceput. Mailurile erau semnate pis, pis. Chiar si adresa era de genul acesta.

      Ștergere
    5. A ... la date de contact de genul asta, nici nu mi-as fi facut sperante, dar sa ma mai si bag ... Stiu ca a venit pe FB anuntul, si tu probabil ai aflat de la Vlad, dar el nu stiu daca a cercetat ceva despre originile si veridicitatea anutului. Poza era simpatica dar putea foarte bine sa fie si o vrajeala.
      Tu ce fel de date ai completat in formularul ala? Sper ca nu prea personale! Eu sunt mai paranoica din fire, nu dau nimic "din casa" pana nu cercetez bine-bine, se pare ca nu destul insa, daca ajung sa fiu buzunarita pe bicicleta :))

      Ștergere
  4. E traznet de frumoasa! E petzibila! :D Si are si caracter! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da' ce tot aveti cu petitul mai nene? :)
      Habar nu am la ce varsta incepe indragosteala la pisici, dar recunosc ca, desi mi se pare inca mica, sunt vreo 3 martani care o tot urmaresc pe afara. Pe unul a reusit sa-l bage deja in iaz :D

      Ștergere